دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۹۰
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، جعفر زارعی زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ابتلای ۶ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، یک نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت نرسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون ۲۰۳۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و ۹۱۲۴۰ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان روزانه/فوت ۴۴ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱هزار و ۹۹۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۹۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۷۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۴۲۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۴۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر